Axtarış
Marşrutlar

Mado

İcmal
Foto
14
Rəylər
2
Filiallar
Xüsusiyyətlər
Reytinq 1,5
8 qiymətləndirmə
Bu yeri qiymətləndirin

2 rəy

Susmaya görə
Ali Arslan
12 səviyyəli şəhər üzrə ekspert
26 iyun 2025
Çok kaliteli emek verilerek yapılan bir dondurma ama ben Arnavut tipi dondurmaları daha çok tercih ediyorum müessese olarak çok kaliteli ve iyi bir hizmet veren bir yer
E
Emel G.
2 səviyyəli şəhər üzrə ekspert
21 oktyabr 2025
Mekanda fare vardı uyarılarımıza rağmen sorunu çözmeye çalışmadılar , ancak biz kalkınca hareketlendiler , üst kattan geliyor diye de bahane uydurdular
1
  1. 1
  2. 2