Ahmet Çelebi
4
Ahmet Çelebi
0
abunəçi
0
abunə
9,8 min
baxış
Rəylər
5
Seçmələr
Foto
2
Köfteci Sergen
Süleymanpaşa · Restoran
Yaddaşda saxla
Dünən
Köfteye söylenecek söz yok gerçekten lezzetli, servis zayıf, masaların temizliği pek iyi değil.
Zırhlı Gross
Bahçelievler · Topdan mağaza
Yaddaşda saxla
Fevral 2026
Gerçekten hakkını veren büyük ve uygun market
Fatih Sultan Konak Cami
Beyoğlu · Məscid
Yaddaşda saxla
Yanvar 2026
Cami için değil ama tuvaleti için yorum yapmak farz, kapıdan içeri giriyorsun kokudan miden ağzına geliyor, içeri girdin mi tabela mevcut “temizlik imandan gelir” diye ( ki konunun imanla ilgisi yok) ama hayatımda gördüğüm en pis tuvalet pisuvarlar leş gibi her yerde 2 cm toz, dışarıda elini yıkayacağın Çeşmeler bile pislik içinde, bir de WC 10 tl yazmışlar utanmadan, işte temizlik işte iman milletin özeti.
Tespo
Gaziosmanpaşa · Topdan satış şirkəti
Yaddaşda saxla
Yanvar 2026
Anlatıldığı gibi ucuz değil, çeşitlilik yetersiz, sebze meyve yok, otopark kısıtlı muadillerinden geride.
VavaCars Topkapı Araç Alım Merkezi
Zeytinburnu · Avtoekspertiza, avtomobillərin qiymətləndirilməsi
Yaddaşda saxla
Yanvar 2026
Aracımı önce online olarak değerlemesini yaparak 732000-771000₺ arası bir fiyat söylendi, buna istinaden şubeye 15:15 de gittim, araç dün yıkanmış olmasına rağmen üzerindeki hafif toz sebebiyle aracın yıkanması gerektiği söylendi hemen bitişiğinde petrol ofisinde araca su tutuldu (150₺) görüntü itibarıyla hiçbir değişiklik olmadı, ayrıca kullandıkları su tamamen küçük parçacıklarla dolu aracını yıkatacaklara da tavsiye olsun orada yıkatmayın su kirli. 1,5 saat bekledikten sonra araca verilen fiyat 670000₺ küfür eder gibi, ilk başta benim belirttiğim expertiz ile kendi yaptıkları expertiz birebir aynı olmasına rağmen! Ayrıca aracın turbo bakımı yeni yapıldı ama arkadaşlar turbodan ses geliyor diye not almış, aracı alıp Vw servisine geldim turbodan ses geliyor mu kontrol ettirdim “ses olmadığı” söylendi. Aracın ortalama piyasası 750-800 arasında, online teklif ettikleri fiyat kabul edilebilir bir aralık ama gittiğimde söylenen fiyat dalga geçmekten başla birşey değil. Ayıptır. Bir de ayrı saçmalık aracınız ilanda ise kaldırılması isteniyor, sebebi komik “yapay zeka değerleme yapamıyormuş ilanda olunca. Bunlara vereceğinize aracınızı bir galeriye verin daha iyi, mezarcılık yapıyorlar ve insanları önce çekip ne de olsa buraya kadar geldi satarlar diye düşünüp malı öldürüyorlar, bana göre dolandırıcılığın bir türü. Buna devletin bir el atması gerek.