İlhan K.
2
İlhan K.
0
abunəçi
0
abunə
3 min
baxış
Rəylər
1
Seçmələr
Foto
Sabancı Polis Evi Restoran
Üsküdar · Restoran
Yaddaşda saxla
May 2026
01.05.2026 tarihinde Beylerbeyi Sabancı Polis evi Sosyal Tesisi’nde hayatımda yediğim en kötü ve en pahalı kahvaltı deneyimini yaşadım. Hesapta 2 kişilik serpme kahvaltı olarak geçen bir servis geldi ancak bırakın iki kişiyi, bir kişinin bile doyacağı bir kahvaltı değildi. Miktar azdı, biz bir tabak domates ve peynir daha istedik gelen tabakta bir tane dilimlenmiş domates 100 gramı geçmeyecek bir peynir vardı bunlara ekstra 200 tl. yazmışlar. Sunum özensizdi ve ürünler son derece kalitesizdi. Masaya getirilen kahvaltılıklar piyasada tabir edilen en ucuz, tapon malzeme gibiydi. Buna rağmen biz, “nasıl olsa burası polis tesisi, fiyatlar makuldür” diye düşünerek kahvaltımızı yaptık. Ancak hesabı gördüğümüzde büyük bir şok yaşadık. Dışarıda herhangi bir yerde bu ürünleri en fazla 200 TL’ye alabilirsiniz kalitede ve içerikte malzemelere toplam 1750 TL hesap çıkarıldı ve bu tutar çok yüksek bu memlekette polisimize de güvenemeyeceksek onlar bile bizi dolandıracaksa kime güveneceğiz? Hem ürün kalitesi hem de fiyat politikası açısından kendimi kandırılmış ve mağdur hissediyorum. Bu kadar düşük kaliteye bu kadar yüksek ücret alınmasını asla kabul etmiyorum ve bir daha bu tesisin önünden dahi geçmem. Ücretlendirme ve kullanılan ürünler konusunda gerekli incelemenin yapılarak, bu haksızlığın düzeltilmesini talep ediyorum.