Sevim Uyar
6
Sevim Uyar
0
abunəçi
0
abunə
31,9 min
baxış
Rəylər
11
Seçmələr
Foto
3
Mercure Ankara Kızılay
Çankaya · Mehmanxana
Yaddaşda saxla
Aprel 2026
Merkure otel de üç gün konaklama yaptık. Otel personeli gayet güler yüzlü ve kibar ve ilgili . çok temiz ferah keyifli bir otel. Kahvaltısı güzel idi. Ama mutlakalarda biraz daha yöresel yemekler ve ürünler çok daha güzel olurdu sanki. Yinede memnun kaldık.
Pavillon Winter Luxor
Luxor · Mehmanxana
Yaddaşda saxla
Mart 2026
Çok güzel nostaljik bir otel bahçesi şahane temiz akşam bahçede yemek çok keyifli yemekleri de nefis
Pavillon Winter Luxor
Egypt · Mehmanxana
Yaddaşda saxla
Mart 2026
Ben otele bayıldım. Nostaljik temiz bahçe ve teraslar çok güzel akşam bahçede yemek çok keyifli çok beğendim ve çok keyifli idi
Merve Restaurant 1992
Torbalı · Restoran
Yaddaşda saxla
Yanvar 2026
Temiz ferah kaliteli ve lezzetli yemekleri var. Fiyat olarak biraz fazla yüksek bence.
Arıcıoğlu Ev Böreği
Çine · Ayaqüstü qidalanma
Yaddaşda saxla
Dekabr 2025
Bir çay nasıl 60 tl olur hemde böyle küçük kasabada.
Dış Hatlar Terminali
Türkiye · Hava limanı terminalı
Yaddaşda saxla
Dekabr 2025
Her şeyin fiyatı inanılmaz yüksek bu kadar olmaz yazık
Çorbacı Neco Zavallı kurufasülyeci
Gaziemir · Restoran
Yaddaşda saxla
Dekabr 2025
Burası çok temiz bir lokanta. Yemekler güzel özellikle kuru fasülye sürekli temiz olması bayan çalışan ı olması çok hoş .
Asansör Restoran
Konak · Restoran
Yaddaşda saxla
Dekabr 2025
Burası çok nostaljik temiz bir yer. balık ve meze çok taze çalışmalar güler yüzlü idi. Fiyatı da kalitesi ne göre gayet uygun. İnşallah belediye böyle yerleri işletmeyi çoğaltır .
Alia Palace Hotel
Pefkohori · Mehmanxana
Yaddaşda saxla
Oktyabr 2025
Çok güzel temiz manzara sı harika. Çalışanlar çok iyi güler yüzü kibar . Çok hoşumuza gitti. Ulaşım otel etrafında biraz karışık ilk defa gelen biri için. Yol için biraz daha levha yönlendirmesi gerekiyor.
Hotel Erika
Alexandroupolis · Mehmanxana
Yaddaşda saxla
Oktyabr 2025
Çok güzel temiz güler yüzlü bir yer konum olarak da çok güzel denize sıfır gibi çok memnun kaldık .